13.30–13.35 Puheenjohtajan avaus
Nia Englund, Johtava proviisori, Meilahden apteekki
13.35–14.20 Tasalaatuista vai yksilöllistä palvelua apteekista?
Tutta Tanttari, valmentaja TAMK, yrittäjä
- mitä asiakkaat arvostavat ja millaista palvelua erilaiset asiakkaat odottavat apteekilta?
- miten apteekin henkilökunta voi tuottaa arvoa erilaisille asiakkailleen?
- mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen
14.20–14.45 Teknisen rooli laadukkaan asiakaskokemuksen rakentamisessa
Mira Sääksniemi, lääketeknikko, Juvan Apteekki
- ensimmäinen ja viimeinen kohtaaminen apteekissa
- ammattiylpeys – teknisen työn tärkeys
- teknisen työn monet mahdollisuudet
- ammattitaidon ylläpitäminen
14.45–15.25 Keskustelu - miten teknisen ammattirooli kehittyy lähitulevaisuudessa
Nia Englund, proviisori, Meilahden apteekki
Keskustelemassa:
Mira Sääksniemi, lääketeknikko, Juvan Apteekki
Nia Englund, proviisori, Meilahden apteekki
Sari Eerikäinen, apteekkari, FaT, Imatran 3. Tainionkosken apteekki
Päivi Autio, proviisori, Järvenpään Lähiapteekki
- teknisen monet mahdollisuudet ja millaista osaamista tarvitaan
- miten tekninen voi olla tukemassa lääkitysturvallisuutta
15.25–15.30 Session päätös
Suunnitteluryhmä:
Nia Englund, Meilahden apteekki
Kirsi Punakivi, Yliopiston Apteekki
Mira Sääksniemi, Juvan Apteekki
Soile Tähtinen, FOK
HUOM! Tästä sessiosta saa halutessaan Asiakkaan kokemus ensivaikutelmasta viimeisiin fiiliksiin -osallistujamerkin.
Merkki haetaan session aikana annettavalla ohjeella. Merkkiä ei voi hakea takautuvasti session jälkeen.