Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Farmasian Päivät
Tietoja
Sali: Sali 4
Kohderyhmä: Apteekkien tekninen henkilöstö

13.30–13.35 Puheenjohtajan avaus
Nia Englund, Johtava proviisori, Meilahden apteekki

13.35–14.20 Tasalaatuista vai yksilöllistä palvelua apteekista?
Tutta Tanttari, valmentaja TAMK, yrittäjä

  • mitä asiakkaat arvostavat ja millaista palvelua erilaiset asiakkaat odottavat apteekilta?
  • miten apteekin henkilökunta voi tuottaa arvoa erilaisille asiakkailleen?
  • mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen

14.20–14.45 Teknisen rooli laadukkaan asiakaskokemuksen rakentamisessa
Mira Sääksniemi, lääketeknikko, Juvan Apteekki

  • ensimmäinen ja viimeinen kohtaaminen apteekissa
  • ammattiylpeys – teknisen työn tärkeys
  • teknisen työn monet mahdollisuudet
  • ammattitaidon ylläpitäminen

14.45–15.25 Keskustelu - miten teknisen ammattirooli kehittyy lähitulevaisuudessa
Nia Englund, proviisori, Meilahden apteekki

Keskustelemassa:
Mira Sääksniemi, lääketeknikko, Juvan Apteekki
Nia Englund, proviisori, Meilahden apteekki
Sari Eerikäinen, apteekkari, FaT, Imatran 3. Tainionkosken apteekki

  • teknisen monet mahdollisuudet ja millaista osaamista tarvitaan
  • miten tekninen voi olla tukemassa lääkitysturvallisuutta

15.25–15.30 Session päätös

Suunnitteluryhmä:
Nia Englund, Meilahden apteekki
Kirsi Punakivi, Yliopiston Apteekki
Mira Sääksniemi, Juvan Apteekki
Soile Tähtinen, FOK
 

HUOM! Tästä sessiosta saa halutessaan Asiakkaan kokemus ensivaikutelmasta viimeisiin fiiliksiin -osallistujamerkin.
Merkki haetaan session aikana annettavalla ohjeella. Merkkiä ei voi hakea takautuvasti session jälkeen.